Konu
R10'da bunu yaşayan var mı?
11-03-2024, 09:48:07
#9
sametemirze
Abdullah07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 veya 4 günde bir olması gerekiyor.
Anlatamıyorum sanırım arkadaşlar o süre doldu zaten. Yine de hata veriyor