• 10-03-2024, 14:55:21
    #37
    4 petek açık 110 metre kare ev 55 derecede ortalama 2.200 TL-3.000 TL geliyor her ay
  • 10-03-2024, 15:09:46
    #38
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam 190 lira. bende anlamıyorum 1 yıl oluyor taşınalı hep düşük geliyor.
    Hocam doğalgaz saatinizi kontrol ediniz 190 lira imkansız 1 ay en dusuk yaksan dahai daha fazla gelir eğer saatte bozukluk varsa sonra toplu tahsilat olur farkederlerse
  • 10-03-2024, 15:17:27
    #39
    Geçen yıl ayda 600-700 ödüyordum bu yıl depremden sona mantolama yapıldı ve kombiye bakım ve büyük dolap yaptırdım. Kasım ayından bu zamana kadar 1400 ödedim salon kapalı evde tshirt ile oturuyorum. İlk kez bu yıl memnun kaldım ısınmadan.
  • 10-03-2024, 15:30:48
    #40
    TelefonYorumCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doğalgaz saatinizi kontrol ediniz 190 lira imkansız 1 ay en dusuk yaksan dahai daha fazla gelir eğer saatte bozukluk varsa sonra toplu tahsilat olur farkederlerse
    valla hocam fatura kesmeye gelen adam bakıyor bi sıkıntı olsa o fark etmez miydi? bizden önce araplar oturuyomuş onlar bişe yapmış olabilir mi acaba bilemiyorum.
  • 10-03-2024, 15:45:45
    #41
    2 sene evvel kiraladığım evde geçen kışta bu kışta aylık 150 200 civarı ödedim. Ortalama oda sıcaklık 24 derece.
    Binanın cephesinin bu kadar etki edeceğini hiç düşünmüyordum.
  • 10-03-2024, 15:47:05
    #42
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar iller neresi sizlerin çok düşük faturalar görüyorum ben bi görüşeyim rezidans yönetimi ile.
  • 10-03-2024, 16:11:45
    #43
    Doğalgaz içeri de yok. Daire kapısının önünde ancak içeri alınmadı.

    Sıcak su termosifon, odada duvara monte UFO, salonda da 3 rezistanslı ısıtıcı ile elektrik 1000 TL geldi. Çok yoğun soğuk olmuyor.
  • 10-03-2024, 17:54:42
    #44
    Alt komşu çocuklu üst komşu çocuklu hiç yakmıyorum ben
  • 10-03-2024, 18:19:34
    #45
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğalgaz içeri de yok. Daire kapısının önünde ancak içeri alınmadı.

    Sıcak su termosifon, odada duvara monte UFO, salonda da 3 rezistanslı ısıtıcı ile elektrik 1000 TL geldi. Çok yoğun soğuk olmuyor.
    Sen zengin adamsın dolar yakar ısınırsın mertim