Geçen yıl ayda 600-700 ödüyordum bu yıl depremden sona mantolama yapıldı ve kombiye bakım ve büyük dolap yaptırdım. Kasım ayından bu zamana kadar 1400 ödedim salon kapalı evde tshirt ile oturuyorum. İlk kez bu yıl memnun kaldım ısınmadan.