GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam 190 lira. bende anlamıyorum 1 yıl oluyor taşınalı hep düşük geliyor.
Hocam doğalgaz saatinizi kontrol ediniz 190 lira imkansız 1 ay en dusuk yaksan dahai daha fazla gelir eğer saatte bozukluk varsa sonra toplu tahsilat olur farkederlerse