• 08-03-2024, 01:56:34
    #1
    Envicti ile Güvenle Barın
    Merhaba, bir projemiz için geliştirme aşamasındayız. Sizce bu tasarım şu şekilde iyi mi?
    önerilerinizi ve fikirlerinizi merakla bekliyoruz.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Iconlar her biri birbirinden bağımsız olduğu için ekranda büyük bir karmaşa oluşmuş. Outline ya da filled tarzında aynı en boy oranına sahip tek bir kişinin elinden çıkmış icon ailesiyle daha güzel hale gelebilir.
  • 08-03-2024, 01:59:43
    #2
    hocam alanı çözemedim ama çok karmaşık duruyor biraz sadeleşmeyle daha güzel olabilir görseller daha sade seçilebilir elinize sağlık iyi çalışmalar
  • 08-03-2024, 02:05:58
    #3
    Hocam çok soluk geldi gözüme öncelikle, sağ üstteki telefon ikonları ve en alttaki üçgen ve çizgi gereksiz geldi biraz canlılaştırıp ikonları 1 tık çok ufak küçültürseniz daha dikkat çekici olacağını düşünüyorum tamamen şahsi düşüncem kırmak incitmek amacıyla yazmadım o şekilde anladıysanız affola sadece dışardan bakan herhangi biri olarak yorumumdur.
  • 08-03-2024, 02:14:18
    #4
    hocam bu nedir tam olarak anlayamadım
  • 08-03-2024, 02:14:40
    #5
    İkonları biraz küçültüp ara boşlukları arttırırsanız göze daha hoş gelecektir.
  • 08-03-2024, 02:14:44
    #6
    Biraz aralarını açsanız iyi olur gibi elinize sağlık
  • 08-03-2024, 02:18:03
    #7
    Envicti ile Güvenle Barın
    Faryal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam alanı çözemedim ama çok karmaşık duruyor biraz sadeleşmeyle daha güzel olabilir görseller daha sade seçilebilir elinize sağlık iyi çalışmalar
    Evet, buna benzer çok bildirim aldık. Dediğiniz gibi biraz sadeleştirme yapacağız. Yorumunuz için çok teşekkür ederim

    Dagon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok soluk geldi gözüme öncelikle, sağ üstteki telefon ikonları ve en alttaki üçgen ve çizgi gereksiz geldi biraz canlılaştırıp ikonları 1 tık çok ufak küçültürseniz daha dikkat çekici olacağını düşünüyorum tamamen şahsi düşüncem kırmak incitmek amacıyla yazmadım o şekilde anladıysanız affola sadece dışardan bakan herhangi biri olarak yorumumdur.
    Estağfurullah hocam, şunu belirtelim bu bir E-INK cihaz. Sadece siyah, gri ve beyaz renk desteği mevcut.

    nazimduran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu nedir tam olarak anlayamadım
    Bu bir E-INK siber güvenlik ve pentest cihazı. Daha doğrusu bir IoT cihazı fakat biz geliştirmeler ve yazılımlar ile bir taşınabilir pentest cihazı haline getireceğiz.

    ercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkonları biraz küçültüp ara boşlukları arttırırsanız göze daha hoş gelecektir.
    Yorumunuz için teşekkürler, bunu dikkate alacağız.

    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz aralarını açsanız iyi olur gibi elinize sağlık
    Yorumunuz için çok teşekkür ederiz, dikkate alacağız
  • 08-03-2024, 02:18:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Browser iconu neden 3D hocam
  • 08-03-2024, 02:43:30
    #9
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Iconlar her biri birbirinden bağımsız olduğu için ekranda büyük bir karmaşa oluşmuş. Outline ya da filled tarzında aynı en boy oranına sahip tek bir kişinin elinden çıkmış icon ailesiyle daha güzel hale gelebilir.