Hocam çok soluk geldi gözüme öncelikle, sağ üstteki telefon ikonları ve en alttaki üçgen ve çizgi gereksiz geldi biraz canlılaştırıp ikonları 1 tık çok ufak küçültürseniz daha dikkat çekici olacağını düşünüyorum tamamen şahsi düşüncem kırmak incitmek amacıyla yazmadım o şekilde anladıysanız affola sadece dışardan bakan herhangi biri olarak yorumumdur.