• 07-03-2024, 12:18:34
    #1
    Arkadaşlar yandex kurumsal mail (Connect) alacam da bu ABD'nin yaptırımından dolayı maillerde sıkıntı yaşar mıyız? Mailler kurumsal işlemlerde kullanılacak. (Umarım saçma bir soru değildir )
  • 07-03-2024, 12:23:48
    #2
    gmaile mail gitmiyor
  • 07-03-2024, 12:27:58
    #3
    RamazanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gmaile mail gitmiyor
    teşekkürler hocam
  • 07-03-2024, 13:01:24
    #4
    Biz şirket için kullanıyoruz sorun yok. Gmaile gitmiyor diyen şaka heralde.
  • 07-03-2024, 13:06:46
    #5
    Kurumsal mail sağlayabiliriz sayı ve gb ihtiyacını belirtirseniz yardımcı oluruz.
  • 07-03-2024, 13:13:09
    #6
    gyro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal mail sağlayabiliriz sayı ve gb ihtiyacını belirtirseniz yardımcı oluruz.
    50 adet mail ve 10-15 gb olsa yeterli