)
Yandex Kurumsal Mail HK?
5
●188
- 07-03-2024, 12:18:34Arkadaşlar yandex kurumsal mail (Connect) alacam da bu ABD'nin yaptırımından dolayı maillerde sıkıntı yaşar mıyız? Mailler kurumsal işlemlerde kullanılacak. (Umarım saçma bir soru değildir
)
- 07-03-2024, 12:27:58teşekkürler hocamRamazanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2024, 13:13:0950 adet mail ve 10-15 gb olsa yeterligyro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle