Arkadaşlar yandex kurumsal mail (Connect) alacam da bu ABD'nin yaptırımından dolayı maillerde sıkıntı yaşar mıyız? Mailler kurumsal işlemlerde kullanılacak. (Umarım saçma bir soru değildir )