• 06-03-2024, 21:03:06
    #1
    En iyisi sanırım
    Dünya'yı kasıp kavuran Apple Vision PRO'yu hiç kullandınız mı?
    Deneyimleriniz nasıldı?

    Henüz deneme fırsatı bulamadım 3500$ fiyat etiketine değeceğini düşünen bir kişi de bulamadım.
    İlerleyen dönemlerde yeni çıkan versiyonlar ve alternatif modelleri bekliyor olacağım.

    Sizin fikirleriniz nedir?

    Yorumlarınızı bekliyorum.
  • 06-03-2024, 21:08:15
    #2
    Hocam sadece Amerikada satışa sunuldu , nasıl dünyayı kasıp kavuruyor anlamadım
  • 06-03-2024, 21:08:49
    #3
    İlk defa duyuyorum o nedirki?
  • 06-03-2024, 21:10:33
    #4
    Daha görmedik bile test sürüşü yapabiliyor muyuz bayilere me zaman gelecekmiş söylediler mi? Bizim bakkal halil abi getiricem dedi 3d sinema gözlüğü verdi bana. O değil sanırım
  • 06-03-2024, 21:10:39
    #5
    En iyisi sanırım
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa duyuyorum o nedirki?

    https://www.youtube.com/watch?v=IY4x85zqoJM


    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece Amerikada satışa sunuldu , nasıl dünyayı kasıp kavuruyor anlamadım
    Bu bütün dünyanın ilgilenmesi ve kullanması için bir engel mi.
  • 06-03-2024, 21:11:07
    #6
    En iyisi sanırım
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha görmedik bile test sürüşü yapabiliyor muyuz bayilere me zaman gelecekmiş söylediler mi?
    O konu da benimde bilgim yok takipteyim.
  • 07-03-2024, 11:33:05
    #7
    5 para etmeyecek, sadece Apple ürünü olduğu için popüler olan bir cihaz.
    Gözleri ağrıtıyor (tüm vr cihazlarda var), ağır; baş ve boyun ağrısı yapıyor, doğru düzgün daha uygulaması yok, çoğu sokakta kullanıyor ama şarjı 2 saat gidiyor.
    Alanların bir kısmı da zaten iade etmişler.
    Kim üretirse üretsin ama vr-ar cihazlar gün içerisinde devamlı takılacak gözlükler değil. Göz sağlığını ciddi oranda tehdit ediyor. Bu sorun çözülmediği sürece bence çok da tutulmayacak.