5 para etmeyecek, sadece Apple ürünü olduğu için popüler olan bir cihaz.
Gözleri ağrıtıyor (tüm vr cihazlarda var), ağır; baş ve boyun ağrısı yapıyor, doğru düzgün daha uygulaması yok, çoğu sokakta kullanıyor ama şarjı 2 saat gidiyor.
Alanların bir kısmı da zaten iade etmişler.
Kim üretirse üretsin ama vr-ar cihazlar gün içerisinde devamlı takılacak gözlükler değil. Göz sağlığını ciddi oranda tehdit ediyor. Bu sorun çözülmediği sürece bence çok da tutulmayacak.