Favori Animeniz?
38
●880
- 04-03-2024, 23:15:45Hocam Tsubasa 'nın ateri oyunu vardı, çevremde aterisi olan kişilerde de pek bulunmazdı biraz zor bulunurdu yani. Bugün iş güç traş vs. için mahalleye uğradım ps4 salonunun önünden geçerken vakit varken 2 maç atayım dedim girdim FC2024, 2 maç attım sıkıldım çıktım. O ateride oynadığım oyunun tadını maalesef kolay kolay bulabileceğimi düşünmüyorum. Aterideki Tsubasa oyunu Çinceydi bir de hiç bir şey anlamadan tuşlara basıyorduk. Özel bir şutu vardı, denk getirdiğinde kesin gol oluyordu.Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle işte. Rol çalıp konuyu çokta dağıtmayım. : )
- 04-03-2024, 23:15:59Valla 32 yaşına geldim hala izliyorum : )
Piyasadaki iyi denilebilecek her animeyi izlemişimdir. Uzunlar dahil one piece , naruto , hxh vs.
Favori one piece diyorum. Bu kadar uzun süreli olup izleyicisini sıkmadan devam ettirebilmesi bir başarı.
Kısalarda ise çok var tabi resmini koyduğunuz jujutsu kaisen gibi - 04-03-2024, 23:22:42İlk ve tek izlediğim anime...Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2024, 23:25:08shounen: one piece
romantik komedi: oregairu
isekai: overlord
seinen: berserk

öyle işte. Rol çalıp konuyu çokta dağıtmayım. : )

