Geçer tabii ki hocam.

Anime olduğunu bilmeden izliyorduk ama sayılır.
Hocam Tsubasa 'nın ateri oyunu vardı, çevremde aterisi olan kişilerde de pek bulunmazdı biraz zor bulunurdu yani. Bugün iş güç traş vs. için mahalleye uğradım ps4 salonunun önünden geçerken vakit varken 2 maç atayım dedim girdim FC2024, 2 maç attım sıkıldım çıktım. O ateride oynadığım oyunun tadını maalesef kolay kolay bulabileceğimi düşünmüyorum. Aterideki Tsubasa oyunu Çinceydi bir de hiç bir şey anlamadan tuşlara basıyorduk. Özel bir şutu vardı, denk getirdiğinde kesin gol oluyordu.

öyle işte. Rol çalıp konuyu çokta dağıtmayım. : )