Valla 32 yaşına geldim hala izliyorum : )
Piyasadaki iyi denilebilecek her animeyi izlemişimdir. Uzunlar dahil one piece , naruto , hxh vs.
Favori one piece diyorum. Bu kadar uzun süreli olup izleyicisini sıkmadan devam ettirebilmesi bir başarı.
Kısalarda ise çok var tabi resmini koyduğunuz jujutsu kaisen gibi