• 04-03-2024, 23:15:12
    #10
    anime yokta animasyon var.eskiden animeler daha güzeldi 30 sene önce.
  • 04-03-2024, 23:15:45
    #11
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçer tabii ki hocam.
    Anime olduğunu bilmeden izliyorduk ama sayılır.
    Hocam Tsubasa 'nın ateri oyunu vardı, çevremde aterisi olan kişilerde de pek bulunmazdı biraz zor bulunurdu yani. Bugün iş güç traş vs. için mahalleye uğradım ps4 salonunun önünden geçerken vakit varken 2 maç atayım dedim girdim FC2024, 2 maç attım sıkıldım çıktım. O ateride oynadığım oyunun tadını maalesef kolay kolay bulabileceğimi düşünmüyorum. Aterideki Tsubasa oyunu Çinceydi bir de hiç bir şey anlamadan tuşlara basıyorduk. Özel bir şutu vardı, denk getirdiğinde kesin gol oluyordu. öyle işte. Rol çalıp konuyu çokta dağıtmayım. : )
  • 04-03-2024, 23:15:49
    #12
    hxh, fmab
  • 04-03-2024, 23:15:59
    #13
    Valla 32 yaşına geldim hala izliyorum : )

    Piyasadaki iyi denilebilecek her animeyi izlemişimdir. Uzunlar dahil one piece , naruto , hxh vs.

    Favori one piece diyorum. Bu kadar uzun süreli olup izleyicisini sıkmadan devam ettirebilmesi bir başarı.

    Kısalarda ise çok var tabi resmini koyduğunuz jujutsu kaisen gibi
  • 04-03-2024, 23:16:21
    #14
    Attack On Titan

  • 04-03-2024, 23:17:34
    #15
    En iyisi sanırım
    NANOTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Attack On Titan

    Hala içim burkulur felsefesinde
  • 04-03-2024, 23:22:41
    #16
    benim için rekabeti olmayacak şekilde Avatar serisi

  • 04-03-2024, 23:22:42
    #17
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala içim burkulur felsefesinde
    İlk ve tek izlediğim anime...
  • 04-03-2024, 23:25:08
    #18
    shounen: one piece
    romantik komedi: oregairu
    isekai: overlord
    seinen: berserk