Merhabalar , içinde vampirler azrailler vardı , mezarlık kilise gibi bir yerde geçiyordu.
Eski bir oyun 2008 gibi oynamıştım galiba .Tüm bildiklerim bunlar.
Bu oyunun adı neydi ?
4
●150
- 04-03-2024, 19:49:04Yucelbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleoyun fps arkadaşlar erkek bir karakter yönetiyoruz,Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
)