Konu
Bu oyunun adı neydi ?
04-03-2024, 18:23:37
#1
deffydark
Merhabalar , içinde vampirler azrailler vardı , mezarlık kilise gibi bir yerde geçiyordu.
Eski bir oyun 2008 gibi oynamıştım galiba .Tüm bildiklerim bunlar.