Merhaba, R10.net mobil girince çıkan bottom menü var.
Aynısını nasıl yapabilirim? forumda bir konu vardı kodları paylaşılmıştı bulamadım.
Yardım edebilir misiniz?
R10 Mobil Gibi Bottom Menu?
5
●162
- 03-03-2024, 12:01:18Buradan bakabilirsin: Kaynak için tıklaJanevu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2024, 14:46:40Üyeliği durdurulduMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederim, çok teşekkür ederim. Birlikte inşallahyaspes2017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Forumda ki gibi bir tasarıma ihtiyacım var. Bir arkadaşımız paylaşmıştı bulamıyorum.yaspes2017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
