Konu
R10 Mobil Gibi Bottom Menu?
03-03-2024, 03:09:47
#1
Janevu
Üyeliği durduruldu
Merhaba, R10.net mobil girince çıkan bottom menü var.
Aynısını nasıl yapabilirim? forumda bir konu vardı kodları paylaşılmıştı bulamadım.
Yardım edebilir misiniz?