Wise hakkında bilgisi olan var mı?
10
●226
- 03-03-2024, 02:05:45Hangi para biriminde ödeme alacaksanız o hesabın bilgilerini vermelisiniz. Yani dolar hesabının bilgilerini. TR hesabınıza direk iban ile çekiyorsunuz. TRde kullandığınız bankalardan bir farkı yok sistemin. Hatta arayüzü çoğundan daha kolay.Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle