Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki dolarla ödeme almak için wise dolar hesabı mı vermeliyim wise tr hesabı mı? Nasıl çekiyoruz tr bankamıza wiseden.
Hangi para biriminde ödeme alacaksanız o hesabın bilgilerini vermelisiniz. Yani dolar hesabının bilgilerini. TR hesabınıza direk iban ile çekiyorsunuz. TR’de kullandığınız bankalardan bir farkı yok sistemin. Hatta arayüzü çoğundan daha kolay.