• 02-03-2024, 20:32:02
    #10
    YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda ufak bir arama yaparak bulabilirsiniz.
    Kısaca Multi.
    engellediği için pek bir şey çıkmıyor hocam
  • 02-03-2024, 20:32:29
    #11
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan banlanınca, karavanla şehir şehir gezip çorba dağıtıyormuş.
    ahshahaha her akşam forumda dağıtıyordu valla
  • 02-03-2024, 20:32:53
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerenden uydurdun bunu iftira atmayın adama multi üyelikten ban yedi ayrıca bu üyede bu iftirasından ötürü güzel bir banı haketti @Yeniceri;
    Hayrola sen albayraktechin avukatı mısın ya da
    Sen albayraktech misin? Bu da diğer hesabın mı
  • 02-03-2024, 20:34:46
    #13
    Kendisini hiç tanımam ama ağır bir şizofrendi bence, insanlara yaşamadığı hayatı anlatıp para toplamaya çalıştı.
    Onlarca 2-3 traderli pasif hesaplardan kendine trade atıyordu, binlerce dolarlık eğitim alındı diye
  • 02-03-2024, 20:35:15
    #14
    cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayrola sen albayraktechin avukatı mısın ya da
    Sen albayraktech misin? Bu da diğer hesabın mı
    yok değilim ama avukatı olsaydım banlanmış bir üye hakkında iftira atma hakkınız olmadığı için muhtemelen attığınız iftira için kuruşunuza kadar mahkeme yoluyla almıştım.
    • Fenosmm
    Fenosmm bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-03-2024, 20:36:45
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerenden uydurdun bunu iftira atmayın adama multi üyelikten ban yedi ayrıca bu üyede bu iftirasından ötürü güzel bir banı haketti @Yeniceri;
    yeni multisi sensin bence.
  • 02-03-2024, 20:37:02
    #16
    R10'un bence eski sisteme geri dönmesi gerekiyor sadece websitesi olan kişilerin üye olması bu dolandırıcılık olaylarını bitireceğini düşünüyorum.gmaille kayıt olan 0850 numara ile onay alan forumda güzel dolandırıcılık yapiyor bende mağdur olmuştum @Coşkun Çetin;
  • 02-03-2024, 20:38:07
    #17
    Forumun yarısını engelledi zaten. Konusuna ufacık birşey yazsanız engel atıyordu.
    Açtığı bir konuya birşey yazsanız hemen engel. Saklayacak birşey olmasaydı konusuna yazan herkesi engellemek yerine açık açık cevap verirdi. Son zamanlarsa son bir imaj toplayayım dedi ama yemedi herhalde
    Açtığı 3 konudan ikisi çok param var tarzı konulardı. Yok yılan aldım yok kriptoda 202730362936 bin dolar kaybettim.
  • 02-03-2024, 20:49:08
    #18
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisini hiç tanımam ama ağır bir şizofrendi bence, insanlara yaşamadığı hayatı anlatıp para toplamaya çalıştı.
    Onlarca 2-3 traderli pasif hesaplardan kendine trade atıyordu, binlerce dolarlık eğitim alındı diye
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumun yarısını engelledi zaten. Konusuna ufacık birşey yazsanız engel atıyordu.
    Açtığı bir konuya birşey yazsanız hemen engel. Saklayacak birşey olmasaydı konusuna yazan herkesi engellemek yerine açık açık cevap verirdi. Son zamanlarsa son bir imaj toplayayım dedi ama yemedi herhalde
    Açtığı 3 konudan ikisi çok param var tarzı konulardı. Yok yılan aldım yok kriptoda 202730362936 bin dolar kaybettim.
    aklımdan çıkmaz bir abimiz konu açmıştı aylık kazancım yetmiyor diye evi geçindiremiyorum diye 13.000₺ falandı herhalde asgeri ücret tam hatırlamıyorum.
    konunun altına o benim 3 günlük alkol param yazmıştı..