R10'un bence eski sisteme geri dönmesi gerekiyor sadece websitesi olan kişilerin üye olması bu dolandırıcılık olaylarını bitireceğini düşünüyorum.gmaille kayıt olan 0850 numara ile onay alan forumda güzel dolandırıcılık yapiyor bende mağdur olmuştum
@Coşkun Çetin;