ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisini hiç tanımam ama ağır bir şizofrendi bence, insanlara yaşamadığı hayatı anlatıp para toplamaya çalıştı.
Onlarca 2-3 traderli pasif hesaplardan kendine trade atıyordu, binlerce dolarlık eğitim alındı diye
D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumun yarısını engelledi zaten. Konusuna ufacık birşey yazsanız engel atıyordu.
Açtığı bir konuya birşey yazsanız hemen engel. Saklayacak birşey olmasaydı konusuna yazan herkesi engellemek yerine açık açık cevap verirdi. Son zamanlarsa son bir imaj toplayayım dedi ama yemedi herhalde
Açtığı 3 konudan ikisi çok param var tarzı konulardı. Yok yılan aldım yok kriptoda 202730362936 bin dolar kaybettim.
aklımdan çıkmaz bir abimiz konu açmıştı aylık kazancım yetmiyor diye evi geçindiremiyorum diye 13.000₺ falandı herhalde asgeri ücret tam hatırlamıyorum.
konunun altına o benim 3 günlük alkol param yazmıştı..