YusufArda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Albayrakteche Ne Oldu?
18
●3.628
- 02-03-2024, 20:32:29ahshahaha her akşam forumda dağıtıyordu vallaneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2024, 20:32:53Hayrola sen albayraktechin avukatı mısın ya daMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen albayraktech misin? Bu da diğer hesabın mı - 02-03-2024, 20:35:15yok değilim ama avukatı olsaydım banlanmış bir üye hakkında iftira atma hakkınız olmadığı için muhtemelen attığınız iftira için kuruşunuza kadar mahkeme yoluyla almıştım.cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2024, 20:36:45Üyeliği durdurulduyeni multisi sensin bence.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2024, 20:37:02R10'un bence eski sisteme geri dönmesi gerekiyor sadece websitesi olan kişilerin üye olması bu dolandırıcılık olaylarını bitireceğini düşünüyorum.gmaille kayıt olan 0850 numara ile onay alan forumda güzel dolandırıcılık yapiyor bende mağdur olmuştum @Coşkun Çetin;
- 02-03-2024, 20:38:07Forumun yarısını engelledi zaten. Konusuna ufacık birşey yazsanız engel atıyordu.
Açtığı bir konuya birşey yazsanız hemen engel. Saklayacak birşey olmasaydı konusuna yazan herkesi engellemek yerine açık açık cevap verirdi. Son zamanlarsa son bir imaj toplayayım dedi ama yemedi herhalde
Açtığı 3 konudan ikisi çok param var tarzı konulardı. Yok yılan aldım yok kriptoda 202730362936 bin dolar kaybettim. - 02-03-2024, 20:49:08ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleaklımdan çıkmaz bir abimiz konu açmıştı aylık kazancım yetmiyor diye evi geçindiremiyorum diye 13.000₺ falandı herhalde asgeri ücret tam hatırlamıyorum.D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konunun altına o benim 3 günlük alkol param yazmıştı..
iftira atmayın adama multi üyelikten ban yedi ayrıca bu üyede bu iftirasından ötürü güzel bir banı haketti