• 02-03-2024, 15:31:50
    #1
    R10 da Eşikli hesap için konu açmıştım ve whatsapp üzerinden ulaştı eleman. Ona bu son param bu parayla kız arkadaşıma yüzük alıp evlilik teklifi yapacağım dememe rağmen tokatı attı ve geçti demem o dur ki harcar yer içer biter gider ama ben hakkımı Allah kuran çarpsın ki helal etmiyorum tokat atan elemanın belli ki bir inancı yok ama içime öyle bi alev düştü ki haram zıkkım ediyorum senden çıkmazsa annenden babandan çıkar inşallah. Senin yüzünden evlilik teklifi de yapamayacağım umarım bu yazıyı okuyorsundur da birazcık ta olsa için yanar
  • Kabul Edilen Cevap
    • Plug1n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Evet hocam
      Geçmiş olsun hocam mahkemeye de verseniz alamazsınız artık. 250 dolara iyi bir tecrübe aldınız sadece
  • 02-03-2024, 15:32:41
    #2
    Savcılığa ver. Para kolay kazanılmıyor.
  • 02-03-2024, 15:33:20
    #3
    Teyitsiz işlem yapmayın diye defalarca dedik anlayan yokki
  • 02-03-2024, 15:33:29
    #4
    Kurumsal PLUS
    Ticareti r10'da niye yapmadın? Bazen insanların tokatlanmasını ayakta alkışlıyorum.
  • 02-03-2024, 15:34:37
    #5
    yıl 2024 insanlarda hiç utanma empati diye birşey yok abi ya insanlar o para için ne kadar uğraşıyor asgari ücret 17 bin . 500 tl için bir günde canımızı dişimize takarak çalışıyoruz.
  • 02-03-2024, 15:35:07
    #6
    Play Console & Cloud 🌠
    geçmiş olsun dostum. numara da yabancıdır muhtemelen? Güvendiğin için r10'dan teyit de almamışsındır. reklamların sıkıntıya düştüğü her zaman bir grup avcı konuları takip ediyor. Kendin gibi gördüğün için de güveniyorsun. Yazık böyle insanlara..
    Numarayı paylaşta bir ticaret yapan illaki olmuştur, bulman konusunda yardımcı olunabilir.
  • 02-03-2024, 15:36:00
    #7
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılığa ver. Para kolay kazanılmıyor.
    Savcılık ne yapacak ki ? Adamın numarası yurt dışı belli ki numara satın almış kim nerede ilgilenecek hocam
  • 02-03-2024, 15:43:05
    #8
    TurkishMethods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teyitsiz işlem yapmayın diye defalarca dedik anlayan yokki
    Sen hiç dolandırılmadın sanki 🥴
  • 02-03-2024, 15:46:27
    #9
    Neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen hiç dolandırılmadın sanki 🥴
    Dolandırıldıysak bile parasını geri almasını bildik aslan parçası 😉🤡