geçmiş olsun dostum. numara da yabancıdır muhtemelen? Güvendiğin için r10'dan teyit de almamışsındır. reklamların sıkıntıya düştüğü her zaman bir grup avcı konuları takip ediyor. Kendin gibi gördüğün için de güveniyorsun. Yazık böyle insanlara..
Numarayı paylaşta bir ticaret yapan illaki olmuştur, bulman konusunda yardımcı olunabilir.