R10 da Eşikli hesap için konu açmıştım ve whatsapp üzerinden ulaştı eleman. Ona bu son param bu parayla kız arkadaşıma yüzük alıp evlilik teklifi yapacağım dememe rağmen tokatı attı ve geçti

demem o dur ki harcar yer içer biter gider ama ben hakkımı Allah kuran çarpsın ki helal etmiyorum tokat atan elemanın belli ki bir inancı yok ama içime öyle bi alev düştü ki haram zıkkım ediyorum senden çıkmazsa annenden babandan çıkar inşallah. Senin yüzünden evlilik teklifi de yapamayacağım umarım bu yazıyı okuyorsundur da birazcık ta olsa için yanar