hocam öncelikle geçmiş olsun, 5,6 ay sonra parayı attığınız iban sahibi dolandırıcılıkdan yakalanır. sonra da sizin şikayetinizi geri çekmek için büyük ihtimalle size ulaşırlar. o zaman paranızı geri alırsınız.
(aynısı arkadaşımın başına geldi ve üsttte dediğim giib oldu. iki katı olarak parasını geri aldı)
Dolandırıldım Tavsiyeleriniz?
17
●898
- 26-02-2024, 20:26:56bilgi için saolun hocam umarım peşine düşerlerwebsite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2024, 20:31:19Bu tarz bi olay bizimde başımıza geldi 2 sene sürdü sonuçlanması (: acele etmeyin
- 26-02-2024, 21:00:47Savcılığa başvursaydınız direk süreç biraz daha hızlı olurdu.Tahmini 1 seneyi de bulabilir.Eğer takipsizlik vs olursa hemen itirazda bulunun.Yeniden savcılıkta şikayet oluşturun.
Paranızı bırakmayın böyle adamlara..Bankadan test ibraza başvurdunuz mu bilmiyorum ama denemişinizdir umarım.Tüketici heyetine de başvurun.Her yolu deneyin kısacası .Az miktar değil.
Geçmiş olsun. - 26-02-2024, 21:14:01antalyadayım hocam pm kutum dolu ulaşırsanız sevinirim WhatsappTHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2024, 11:33:57ben de dolandırılmıştım zamanında burada. bilişim polisine gittim ve olay şahsı yakaladılar, mahkemeleştik, ceza aldı, bence peşini bırakırsan dolandırılmaya mahkum kalırsın, peşini bırakma, sonucu da buraya konu açarak paylaş ki, gören senden uzak durur
- 27-02-2024, 13:19:59hocam hiç beklemeyin bir sonuç çıkmaz sizede ders olsun bidakine url dikkat edin ben de dolandırılmıştım 4k işlemdi adam bana arapça bi şarkı attı bunu söyle bana at paranı vericem diyerek dalga geçmişti.....