ben de dolandırılmıştım zamanında burada. bilişim polisine gittim ve olay şahsı yakaladılar, mahkemeleştik, ceza aldı, bence peşini bırakırsan dolandırılmaya mahkum kalırsın, peşini bırakma, sonucu da buraya konu açarak paylaş ki, gören senden uzak durur