Savcılığa başvursaydınız direk süreç biraz daha hızlı olurdu.Tahmini 1 seneyi de bulabilir.Eğer takipsizlik vs olursa hemen itirazda bulunun.Yeniden savcılıkta şikayet oluşturun.
Paranızı bırakmayın böyle adamlara..Bankadan test ibraza başvurdunuz mu bilmiyorum ama denemişinizdir umarım.Tüketici heyetine de başvurun.Her yolu deneyin kısacası .Az miktar değil.
Geçmiş olsun.