Merhabalar herkese.
İki iş teklifi aldım. Bugün ilk aldığım iş teklifiyle yarın çalışmak üzere el sıkıştım. El sıkışırken 2.inci iş teklifim geldi.
İlk iş tekiifi x İkinci İş Teklifi Farkları.
- Ayda 1 kere cumartesi / Sadece hafta içi çalışma
- Yemek kurum içi / Aylık yasal ücretin üst sınırında yemek bedeli
- Yol karşılanmıyor. / Aylık mavi kart bedeli
- Özel tamamlayıcı sağlık sigortası yok . / Tamamlayıcı Sağlık Sigortası var.
- Ulaşım tek vesayit / Metro içerisinden 2 aktarma ile ulaşım ( süre :40-50 dk)
- Son kullanıcıya telefonla hizmet verme dedi var / Son kullanıcı derdi yok, kurumun kendisine hizmet edeceğim.
Maaş konusunda 2. ci iş teklifi birinciye göre toplam herşey dahil 6.000 TL daha fazla
Birinci iş teklifinde ofis içi ilgili birim 4 kişiler. Neredeyse kardeş ilişkisi var diyebilirim.
Sizce hangi iş teklifini kabul etmeliyim. Tamamen görüş açısından bu konuyu açıyorum.
Benim göremediğim bir durumı belki sizler görebilirsiniz diye.
Fikirlerinizi bekliyorum.
İş Teklifi Hk. (Kararsızım)
16
●920
- 26-02-2024, 11:26:56
- 26-02-2024, 11:32:36Yani şöyle, kendimi ilk iş teklifinde daha rahat bulduğum için kararsız kaldım.oerdinc12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2024, 11:32:52İkinci garantiyse tamamdır hocam direkt fark yaratan detaylarla dolu zaten
- 26-02-2024, 11:34:07Paradan ziyade hangi işte kurumsal olarak yükselebilirsin önemli olan kıdem aldıkça cvne yarıyacak ileride ki iş tercihinde en büyük artısı olacak buna değer ver bence
maaş daha yüksek yan haklar daha yüksek başka ne olabilir ki ?
