Merhabalar herkese.

İki iş teklifi aldım. Bugün ilk aldığım iş teklifiyle yarın çalışmak üzere el sıkıştım. El sıkışırken 2.inci iş teklifim geldi.

İlk iş tekiifi x İkinci İş Teklifi Farkları.
- Ayda 1 kere cumartesi / Sadece hafta içi çalışma
- Yemek kurum içi / Aylık yasal ücretin üst sınırında yemek bedeli
- Yol karşılanmıyor. / Aylık mavi kart bedeli
- Özel tamamlayıcı sağlık sigortası yok . / Tamamlayıcı Sağlık Sigortası var.
- Ulaşım tek vesayit / Metro içerisinden 2 aktarma ile ulaşım ( süre :40-50 dk)
- Son kullanıcıya telefonla hizmet verme dedi var / Son kullanıcı derdi yok, kurumun kendisine hizmet edeceğim.
Maaş konusunda 2. ci iş teklifi birinciye göre toplam herşey dahil 6.000 TL daha fazla

Birinci iş teklifinde ofis içi ilgili birim 4 kişiler. Neredeyse kardeş ilişkisi var diyebilirim.

Sizce hangi iş teklifini kabul etmeliyim. Tamamen görüş açısından bu konuyu açıyorum.
Benim göremediğim bir durumı belki sizler görebilirsiniz diye.

Fikirlerinizi bekliyorum.