Konu
İş Teklifi Hk. (Kararsızım)
26-02-2024, 11:34:18
#9
BaaRaaN
Yani bunun için konu açmaya bile gerek olmamalı. Maaş farkı, ÖSS farkı, Son kullanıcı ile görüşme derdi yok. Bir tek yol az daha uzun. Oda bunlara değmez mi?