Bir sorum olucaktı scriptler ile alakalı
5
●100
- 25-02-2024, 20:29:48Elimde bir tane script var nasıl kuracağımı bilmiyorum. anydesk ile kurulumu yapıcak ve bana öğreticek birisi var mıdır acaba
- 25-02-2024, 20:30:52nereye ne scripti kurualcak hocamalperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2024, 20:34:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.PHP ise yardimci olayım, PM attımalperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2024, 20:34:15Merhaba biryere kurulmayacak ben scripti aldım. görmek istiyorum siteyi sadece nasıl olduğunu.Aryax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2024, 20:35:10anladım hocam locale kurun php ise XAMPP indirmeniz lazımalperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2024, 20:38:16xampp sitesinde şuanda bir problem var sanırım girilmiyor indiremedim bu yüzdenAryax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle