• 25-02-2024, 20:29:48
    #1
    Elimde bir tane script var nasıl kuracağımı bilmiyorum. anydesk ile kurulumu yapıcak ve bana öğreticek birisi var mıdır acaba
  • 25-02-2024, 20:30:52
    #2
    alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde bir tane script var nasıl kuracağımı bilmiyorum. anydesk ile kurulumu yapıcak ve bana öğreticek birisi var mıdır acaba
    nereye ne scripti kurualcak hocam
  • 25-02-2024, 20:34:02
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde bir tane script var nasıl kuracağımı bilmiyorum. anydesk ile kurulumu yapıcak ve bana öğreticek birisi var mıdır acaba
    PHP ise yardimci olayım, PM attım
  • 25-02-2024, 20:34:15
    #4
    Aryax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye ne scripti kurualcak hocam
    Merhaba biryere kurulmayacak ben scripti aldım. görmek istiyorum siteyi sadece nasıl olduğunu.
  • 25-02-2024, 20:35:10
    #5
    alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba biryere kurulmayacak ben scripti aldım. görmek istiyorum siteyi sadece nasıl olduğunu.
    anladım hocam locale kurun php ise XAMPP indirmeniz lazım
  • 25-02-2024, 20:38:16
    #6
    Aryax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam locale kurun php ise XAMPP indirmeniz lazım
    xampp sitesinde şuanda bir problem var sanırım girilmiyor indiremedim bu yüzden