alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimde bir tane script var nasıl kuracağımı bilmiyorum. anydesk ile kurulumu yapıcak ve bana öğreticek birisi var mıdır acaba
PHP ise yardimci olayım, PM attım