• 24-02-2024, 17:45:03
    #1
    Merhaba, console hesabımda 5 adet uygulama/oyun bulunmakta. Bu oyunların 2 adetini satacağım, daha önceden yanlış politika nedeniyle 2 uygulamam ihlal aldı daha sonra politika düzeltildi şuan yayında. (Satacağım uygulamalar ihlal yemedi.)

    İhlal yemeyen 2 adet oyunu transfer ederken hesabımda kapanma, askıya alınma vb. Bir durum oluşur mu ? Bilgisi olan hocalarım yazarsa sevinirim.

    İyi forumlar...
  • 24-02-2024, 18:48:13
    #2
    Taşıma işlemi sorunsuz hocam
  • 24-02-2024, 19:19:39
    #3
    Hesabı satmak istersen güzel fiyattan alabiliriz
  • 24-02-2024, 19:52:54
    #4
    By_GRaYWoLF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taşıma işlemi sorunsuz hocam
    Sorun oluşmaz mı yani hocam ?

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı satmak istersen güzel fiyattan alabiliriz
    Hesabı satmıyorum.
  • 24-02-2024, 20:25:12
    #5
    metoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun oluşmaz mı yani hocam ?



    Hesabı satmıyorum.
    Transfer yapabilirsiniz hocam sorun yok zaten anladığım sizde varolan uygulamayı zaten başkasına devredeceksiniz
  • 24-02-2024, 23:53:09
    #6
    bir sıkıntı olmaz. fakat şu konuda dikkat edin uygulamayı transfer ettiğiniz geliştirici hesabı olurda birgün banlanır ise ilişkili hesap sebebiyle sizin hesabınızın da banlanma riski var.