Merhaba, console hesabımda 5 adet uygulama/oyun bulunmakta. Bu oyunların 2 adetini satacağım, daha önceden yanlış politika nedeniyle 2 uygulamam ihlal aldı daha sonra politika düzeltildi şuan yayında. (Satacağım uygulamalar ihlal yemedi.)
İhlal yemeyen 2 adet oyunu transfer ederken hesabımda kapanma, askıya alınma vb. Bir durum oluşur mu ? Bilgisi olan hocalarım yazarsa sevinirim.
İyi forumlar...
Console hesabım kapanır mı?
5
●110
- 24-02-2024, 19:52:54Sorun oluşmaz mı yani hocam ?By_GRaYWoLF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabı satmıyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-02-2024, 20:25:12Transfer yapabilirsiniz hocam sorun yok zaten anladığım sizde varolan uygulamayı zaten başkasına devredeceksinizmetoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle