Merhaba, console hesabımda 5 adet uygulama/oyun bulunmakta. Bu oyunların 2 adetini satacağım, daha önceden yanlış politika nedeniyle 2 uygulamam ihlal aldı daha sonra politika düzeltildi şuan yayında. (Satacağım uygulamalar ihlal yemedi.)
İhlal yemeyen 2 adet oyunu transfer ederken hesabımda kapanma, askıya alınma vb. Bir durum oluşur mu ? Bilgisi olan hocalarım yazarsa sevinirim.
İyi forumlar...