• 24-02-2024, 00:14:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar aklıma bir şey takıldı. Bu uygulamayı sık kullanan veya başına daha önce böyle bir olay gelen oldu mu diye sormak istedim.

    Örnek veriyorum şimdi mesela uygulamadan armut aldık. Ama adam bize elma gönderdi. Bunu kanıtlıyıp iade etmek için kargo poşetini açarken videoya çekip atsak uygun olur mu? Bazen değerli şeyler alıyorum ve satıcı profili yeni olduğu için güvenemiyorum. Bunun önüne geçebilmek için böyle bir yöntem işe yarar mı?
  • 24-02-2024, 00:16:08
    #2
    Kargo kapıdayken kontrol etmeniz daha iyi olur hocam bence, teslim alırken edebiliyorsanız kargocuyla birlikte video çekerek teslim alabilirsiniz
  • 24-02-2024, 00:17:12
    #3
    hocam trendyol sponsorluğu olduğu için çok yaşanmaz diye düşünüyorum ama olsa bile gereğini yaparlar
  • 24-02-2024, 00:17:54
    #4
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Kabul ederler
  • 24-02-2024, 00:21:23
    #5
    Foto video gibi kanıtlarla iade yapabilirsiniz. Daha önce defolu ürün geldi 2 kez farklı satıcılardan. Resim çekip attım iade için kod alıp gönderdim. Sorun olmadı hiç
  • 24-02-2024, 00:38:55
    #6
    Kurumsal yerler teslim edildikten sonra yapılan itirazlara olumlu dönüyorlar lakin kargocunun yanında ürünü açma hakkınız var bu daha sağlıklı olucaktır.