Merhaba arkadaşlar aklıma bir şey takıldı. Bu uygulamayı sık kullanan veya başına daha önce böyle bir olay gelen oldu mu diye sormak istedim.
Örnek veriyorum şimdi mesela uygulamadan armut aldık. Ama adam bize elma gönderdi. Bunu kanıtlıyıp iade etmek için kargo poşetini açarken videoya çekip atsak uygun olur mu? Bazen değerli şeyler alıyorum ve satıcı profili yeni olduğu için güvenemiyorum. Bunun önüne geçebilmek için böyle bir yöntem işe yarar mı?