• 22-02-2024, 20:43:53
    #1
    yeni bir işe girdim kendimi ödüllendirmek için bilgisayar almak istiyorum ama taksitle en az 8 binden fazla faiz ödeyeceğim sizce mantıklı mı ? ne yapmamı önerirsiniz
  • 22-02-2024, 20:45:55
    #2
    Kardeşim bence kendi işinle de alakalıysa, hiç düşünme. Amazondan vade farksız 6 taksit bi laptop aldım 2 ayda 5 k koydu üzerine.
  • 22-02-2024, 20:46:18
    #3
    Tutarına göre değişir. 20 binlik pc alacaksan ve 6-7 ayda 8 bin faiz ödeyeceksen mantıksız. Bilgisayar ile işin yoksa elektroniğe yatırım yapmak seni ödüllendirmez, hele de yüksek faiz ödersen kendini cezalandırmış olursun
  • 22-02-2024, 20:46:52
    #4
    işimle alakalı değil ama para yerinde dursun istemiyoırum saçma sapan şeylere para harcamak istemiyorum
  • 22-02-2024, 20:48:56
    #5
    Laptopmu ? Masaustumü Amazonda 6 ay faizsiz laptoplar mevcut,masaüstü ise Vatanda 6 ay faizsiz mevcut fakat her sistem alınmaz arada kampanya oluyor bide bazı bankalar +3 ay taksit ekliyor öyle alabilirsin
  • 22-02-2024, 20:49:24
    #6
    ⚡Dijital Dünyada Gücünüz⚡
    Merhabalar Hocam,

    2 Hafta Önce Alışveriş Kredisi İle Hepsiburada'dan 16000 TL PC Aldım 21.500 TL Faizli Para Ödeyeceğim 2 Haftada PC 20.000 TL Olmuş.
    Tavsiyem Alışveriş Kredisi İle Alın Yarın Daha Pahalı Olur

    İyi Forumlar.
  • 22-02-2024, 20:55:27
    #7
    teşekkürler dediğiniz gibi faizsiz varmış 6 ay onlara bakacam
  • 22-02-2024, 20:58:59
    #8
    ihtiyacını yoksa paranızı daha değerlendirebil ileceğiniz şeylere yönelin.
    İhtiyacınız olmadığı için buda saçma sapan bir harcama olacağı kanaatindeyim.