Tutarına göre değişir. 20 binlik pc alacaksan ve 6-7 ayda 8 bin faiz ödeyeceksen mantıksız. Bilgisayar ile işin yoksa elektroniğe yatırım yapmak seni ödüllendirmez, hele de yüksek faiz ödersen kendini cezalandırmış olursun