• 21-02-2024, 02:46:29
    #1
    R10 ağzı mı desem internet ağzı mı desem bilemedim lakin bu hitap şekli nereden geldi biz neden hocam diyoruz?😂
  • 21-02-2024, 02:48:08
    #2
    Genelde, hocalar/öğretmenler birşey öğretir. Burada da herkes birbirine birşey öğretiyor ondan dolayı hocam deniliyor bence
  • 21-02-2024, 02:48:40
    #3
    vefali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde, hocalar/öğretmenler birşey öğretir. Burada da herkes birbirine birşey öğretiyor ondan dolayı hocam deniliyor bence
    Mantıklı hocam dediğiniz olabilir
  • 21-02-2024, 02:50:42
    #4
    Kelime anlamı uzman eğitmendir. Aslında karşımızdaki kişiye bir ticaret ortamı olduğundan dolayı işinin uzmanı anlamını taşıyacak şekilde hitap ediyoruz bir nevi saygı kelimesi aslında bu sadece iş yapan değiş iş veren içinde geçerli oluyor
    he bana sorarsanız kendimce edebiyat yapmaya gerek yok ağız alışkanlığı bendeki
  • 21-02-2024, 02:50:45
    #5
    Yaş, cinsiyet, statü gibi değişkenlerden bağımsız bir hitap olduğu için.
    • sanalrisk
    • oser
    • SeToKaiBa
    sanalrisk, oser, SeToKaiBa ve 15 kişi bunu beğendi.
    18 kişi bunu beğendi.
  • 21-02-2024, 02:51:34
    #6
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kelime anlamı uzman eğitmendir. Aslında karşımızdaki kişiye bir ticaret ortamı olduğundan dolayı işinin uzmanı anlamını taşıyacak şekilde hitap ediyoruz bir nevi saygı kelimesi aslında bu sadece iş yapan değiş iş veren içinde geçerli oluyor
    he bana sorarsanız kendimce edebiyat yapmaya gerek yok ağız alışkanlığı bendeki
    Bendeki de ağız alışkanlığı hocam ya
  • 21-02-2024, 02:51:46
    #7
    Üstadım
    Kralım
    Hocam
    Kardeşim

    benim sempatiklik seviyem aşağıdan yukarıya broo
    • iso39
    • Denokaz
    • Zienmedia
    iso39, Denokaz ve Zienmedia bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 21-02-2024, 02:51:50
    #8
    https://www.google.com/amp/s/sonsoz....nerden-geliyor

    Çıkış noktası buymuş 😀 biz alışkanlıktan... Çünkü hiç bir hitap şekli bunun kadar uymuyor hocam
  • 21-02-2024, 02:52:29
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş, cinsiyet, statü gibi değişkenlerden bağımsız bir hitap olduğu için.
    Evet o da mantıklı hocam kolaylık sağlıyor bu konuda