Konu
Niye hocam diyoruz ?
21-02-2024, 02:48:08
#2
vefali
Genelde, hocalar/öğretmenler birşey öğretir. Burada da herkes birbirine birşey öğretiyor ondan dolayı hocam deniliyor bence