Konu
Niye hocam diyoruz ?
21-02-2024, 02:48:40
#3
Zienmedia
vefali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Genelde, hocalar/öğretmenler birşey öğretir. Burada da herkes birbirine birşey öğretiyor ondan dolayı hocam deniliyor bence
Mantıklı hocam dediğiniz olabilir