• 20-02-2024, 00:45:41
    #1
    Arkadaşlar Selam İşim dolayısıyla sponsorlar mail üzerinden bana iletişime geçiyorlar ve benden tanıtım reklamı yapmamı istiyorlar 3 gündür konuştuğumuz bir firma bana githup üzerinden tanıtacağım uygulamanın indirme bağlantısını gönderdiler bende güvenmiyorum normal exe bir dosya. o exe dosyasını açtığımda cidden kötü niyetle değil sadece tanıtım yapmam için uygulamayıda atmış olabilirler. ya da cidden niyetleri o exe dosyasına tıklatip bilgisayarımı ele geçirmek firmanın sitesi bulunuyor. bunların *********** ya da cidden tanıtım yaptırmak istediklerini nerden anlarım ya da bu dosyayı nerden açabilirim ?

    Vds Üzerinden Açmaya Çalıştığımda Şu problemi aldım.
  • 20-02-2024, 00:48:13
    #2
    Tabi ki de babanın oğlu bile gelse mailden atılan .exe dosyalarını açmamalısın. Yada denediğin gibi güvenilir sanal ortamlarda yapmalısın. Birazcık tersine mühendislik bilgin var ise yada siber güvenlik sanal ortamlarda programa testler yaparak amacını zaten anlayabilirsin.
  • 20-02-2024, 00:49:42
    #3
    evet bu mümkün exe acmayınız
  • 20-02-2024, 00:49:49
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    günlük vps al ona kurup dene kendi bilgisayarına kurma .
  • 20-02-2024, 00:49:51
    #5
    tanıtacağın uygulama tabiiki exe olur. virtualbox bir sanal işletim ssitemi oluştur uygulamayı orada çalıştır.ya da bilgisayara deepfeeze kur açılıp kapanınca sıfırlanır kötü niyetli yazılımsa hacklenebilirsin
  • 20-02-2024, 00:56:28
    #6
    sentezweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanıtacağın uygulama tabiiki exe olur. virtualbox bir sanal işletim ssitemi oluştur uygulamayı orada çalıştır.ya da bilgisayara deepfeeze kur açılıp kapanınca sıfırlanır kötü niyetli yazılımsa hacklenebilirsin
    deepfeeze tam olarak nedir kursam çalıştırsam eğer kötü bir yazılımsa direk siliyormu ?
  • 20-02-2024, 01:03:40
    #7
    deepfeeze sistemi klonlar son çalışır halini internet cafeler kullanır genelde pc yeniden başlatıldığında ne değişiklik yapılmışsa program vs yüklenmişse yeniden başlamada eski ayarlarınıza döndürür pc yi ama en mantıklısı hocamızın söylediği gibi virtualbox bir sanal işletim sistemi kurun yt aratın basit bi işlem zaten usb belleğede bi işletim sistemi kurub deneyebilirsiniz vürüs total yap diyicem ama antileride defenderı dahi baypass ediyorlar