sentezweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tanıtacağın uygulama tabiiki exe olur. virtualbox bir sanal işletim ssitemi oluştur uygulamayı orada çalıştır.ya da bilgisayara deepfeeze kur açılıp kapanınca sıfırlanır kötü niyetli yazılımsa hacklenebilirsin
deepfeeze tam olarak nedir kursam çalıştırsam eğer kötü bir yazılımsa direk siliyormu ?