Öncelikle Merhaba Konuyu Bilgisayar Sipariş Edicem Yardım İçin Açtım
itopyadan 28 Bin Tlye Kasa Buldum Fakat Monitor Falan Olmadan Kasayı rahatlıkla Alabiliyorum
Monitor klavye mouse mouse pad falan derken 40 bin TL oluyor
Sizce kasa fiyatını biraz kısıp hepsini 30-32 bin tlye mi ayarlamaları
Veyahut almışken iyisini alıp 40 bin tlye mi almalıyım (taksit)
Hangisi Daha Mantıklı Sizce?
1
●78