Öncelikle Merhaba Konuyu Bilgisayar Sipariş Edicem Yardım İçin Açtım

itopyadan 28 Bin Tlye Kasa Buldum Fakat Monitor Falan Olmadan Kasayı rahatlıkla Alabiliyorum

Monitor klavye mouse mouse pad falan derken 40 bin TL oluyor

Sizce kasa fiyatını biraz kısıp hepsini 30-32 bin tlye mi ayarlamaları

Veyahut almışken iyisini alıp 40 bin tlye mi almalıyım (taksit)