• 18-02-2024, 11:22:39
    #1
    nedir bu firmadan çektiğim?

    evde çekmez, 4.5g çekmez, 5g hiç yok zaten.

    4.5gde LTE olarak internet gözüküyor, 3g'de normal az çok çekiyor.

    nefret etmeye başladım artık!
  • 18-02-2024, 11:25:07
    #2
    Telefonlarda 4.5 g yazıyor ama biz Allah bilir 2.5 alıyoruz 😂
    Alt yapı çok kötü. Genel olarak çok kötü
  • 18-02-2024, 11:34:14
    #3
    Türk Telekom çekmiyor diye Vodafone a geçtim inan bu daha kötü Yani genel olarak kötü.
  • 18-02-2024, 11:56:49
    #4
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    zurbahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Telekom çekmiyor diye Vodafone a geçtim inan bu daha kötü Yani genel olarak kötü.
    Kesinlikle +1. Normalde bu kadar kötü değildi hem internet hem de telefon çekiyordu ancak bu aralar tarifemin süresi bitiyor. Ondan dolayı diye şüpheleniyorum.
  • 18-02-2024, 12:11:35
    #5
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    Hocam deprem bölgesinde türk Telekom ve Türkcell hiç çekmiyor Vodafone geçtim rahatım diyebilirim.
  • 18-02-2024, 12:40:22
    #6
    Bende'de çekmiyor diye pahalı ama çekiyor diye turkcelle geçtim sorun evdeymiş Yine çekmiyor.
  • 18-02-2024, 14:17:22
    #7
    turkcell vodafone geçtim memnum değilim konuşma kesiliyor ses gelmiyor, ses az geliyor. tekrardan turkcell geçmeyi istiyorum ama gsm değişikliği sim kart değişikliği sonrası sim kart bloke oluyor bazısını bankamatik bazısını görüntülü görüşme ile sim kart blokeyi kaldırdım