zurbahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Telekom çekmiyor diye Vodafone a geçtim inan bu daha kötü Yani genel olarak kötü.
Kesinlikle +1. Normalde bu kadar kötü değildi hem internet hem de telefon çekiyordu ancak bu aralar tarifemin süresi bitiyor. Ondan dolayı diye şüpheleniyorum.